Kuqi Kuqi
304
BLOG

Co dalej z Legią?

Kuqi Kuqi Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Legia przegrała z Lazio jedną bramką. Nie ma mowy o żadnym wstydzie z powodu tego wyniku. Jednak gra nie olśniła. Należy tu przypomnieć o tym, że zawodnicy klubu ze stolicy Włochy bardziej już byli myślami przy dzisiejszych derbach z Romą. Oczywiście Legia ma dziś również do rozegrania ciężki mecz na szczycie ekstraklasy z Górnikiem Zabrze, ale to na pewno polski klub przyłożył większe znaczenie do pucharowego spotkania.

Dzisiaj nie zagra Dwaliszwili, który od początku wygląda jakby przybrał 10 kilogramów na wadze. Pewnie zagra Marek Saganowski, ale wolałbym kogoś innego na tym miejscu. Na przykład Patryka Mikitę. Legia naprawdę przespała minione okno transferowe nie ściągając żadnego napastnika. Marek Saganowski najlepsze lata ma już za sobą. Na ligę jeszcze się nadaje, ale trudno było przypuszczać, że będzie hasać po boiskach Champions League. Już z Lazio wyglądał bardzo kiepsko.

Jestem kibicem Legii, ale po prostu nie trawię Jana Urbana. Byłem przeciw jego kolejnemu przyjściu do stołecznego zespołu. Niby wyniki go bronią, niby zdobył mistrzostwo lecz ta drużyna wciąż nie ma wyrazu, swojego stylu. Ma wszystkie atrybuty do stworzenia wielkiej drużyny, ale ja nie widzę jakiej chemii z Michałem Żewłakowem a bez tego nie zrobią razem nic wielkiego. Według mnie nie obędzie się bez zmiany na stanowisku trenera. Urban może zdobyć mistrzostwo, ale nic więcej niestety.

Dziejszy mecz jest o 18. Po nim czas na dalsze wnioski...

Kuqi
O mnie Kuqi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości